peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

توصیه های برای انتخاب کفش عروسی

خرید کفش عروسی درست و مناسب در روز مراسم عروسی بسیار مهم است. راحتی کفش اولین فاکتور مهم انتخاب آن است و پس از آن باید به زیبایی و ست بودن  آن با لباس توجه کرد. به دلیل راه رفتن زیاد در محل مراسم خود در باغ عروسی و یا تالار و اینکه زمان زیادی کفش را به پا دارید باید به نکاتی توجه کنید  که برخی از آن ها عبارتند از:

راحتی کفش
پیدا کردن کفشی که هم زیبا باشد و هم راحت کمی مشکل است. کفشی که از نظر شما زیبا و با لباستان هماهنگ است را انتخاب کنید. حتی نیز می توانید دو کفش را برای مراسم خود تهیه کنید. یک کفش را در موقع فیلم برداری و عکس در باغ عروسی که توسط تشریفات مجالس صورت می گیرد بپوشید و کفش دیگر را در موقع اجرای مراسم و زمان جشن که فعالیت بیشتری دارید را پا کنید. به دلیل بلند بودن لباس عروس معمولا کفش ها دیده نمی شوند اما خانم های که لباس عروسی آن ها کوتاه است بهتر در فصل تابستان از کفش های با لژ یک سره و یا کاملا بسته استفاده کنند.

توصیه های برای انتخاب کفش عروسی-تشریفات عروسی

صرفه جویی نکردن در خرید کفش
به دنبال جنس خوب و با کیفیت باشید. موقع خرید صرفه جویی نکرده و کفشی با جنس مرغوب چرم و نرم و انعطاف پذیر تهیه کنید. اگر کفش شما راحت نباشد پای شما نه تنها درد گرفته بلکه زخم هم می شود و به جای لذت بردن از مراسم تنها به درد پای خود فکر می کنید. یکی از راههای خوب برای خرید کفش زمان حراجی برند ها است.

عادت کردن به کفش
در موقع خرید و یا پرو لباس عروس خود حتما کفشتان را همراه خود ببرید تا بلندی و یا کوتاهی لباس با کفش هماهنگ باشد. پس از خرید کفش و تا زمان مراسم در طول روز آنها را پوشیده و راه بروید تا به کفش عادت کنید. اگر جنس کفش از نوع چرم باشد فرم پا را به خود می گیرد و راه رفتن در طول مراسم را آسان می کند.

توصیه های برای انتخاب کفش عروسی-تشریفات عروسی

رنگ مناسب کفش عروسی
بعد از انتخاب  کفش، رنگ های سفید ، نباتی، شیری و شکری مناسب برای کفش عروسی است. اگر لباس عروستان کار شده و طرح دار باشد کفش نقره ای نیز گزینه ی مناسبی است. از کفش های کرم و طلایی و بژ نیز می توانید برای لباس های شیری و نباتی استفاده کنید.

خرید کفش با توجه به فصل
کفش مناسب برای مراسم عروسی در فصل تابستان، صندل با لژ یک سره و به صورت پشت باز و جلو باز می باشد.کفش عروس در فرم ها و مدل های مختلف وجود دارند؛ برخی کفش از جنس ساتن را می پسندند اما بهترین نوع کفش برای عروسی کفش چرمی است که راحت و نرم نیز می باشد.
توصیه های برای انتخاب کفش عروسی-تشریفات عروسی

لیز نبودن کف کفش
موقع خرید به کف کفش و لیز نبودن آن توجه کنید. لباس عروسی به دلیل فرم و مدل و طراحی آن سنگین است و اگر کف کفش سر باشد ممکن است بر روی سنگهای باغ عرسی لیز بخورید. در هنگام خرید آنها را پوشیده، راه بروید و از لیز نبودن آن مطمئن شوید.

پاشنه مناسب کفش عروسی
اگر قد شما با داماد تقریبا یکی است کفش با پاشنه خیلی کوتاه تهیه کنید، اگر هم قد داماد و یا کمی بلند تر از او هستید، کفش تخت و بدون پاشنه خریداری کنید اما اگر اختلاف قد شما با همسرتان زیاد است کفش های با پاشنه 10-12 سانتی به دلیل راحت نبودن گزینه مناسبی نمی باشد. دراین موارد کفش های 7 یا8  سانتی متری می تواند گزینه مناسب باشد.
خدمات مجالس و یا تشریفات عروسی که عهده دار برگزاری مراسم شما هستند در مورد بسیاری از نکات برگزاری مراسم شما را راهنمایی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.