peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

کترینگ عروسی

بدون تردید کترینگ عروسی مهمترین بخش و سخت ترین انتخاب عروس و داماد برای اجرای جشن آنها میباشد لذا کترینگ عروسی تشریفات مجالس پارت با گردآوری مجموعه ای کامل و حرفه ای ، کلیه نیازهای عروس و داماد را مناسب هر بودجه و سلیقه تامین نموده است


بار خوراکی

در مراسم و مجالس خوراکی های متنوع می تواند نقش پر رنگی در برگزاری مراسم گذاشته به گونه ای که تشریفات مجالس از دیر باز در مراسم ها مورد توجه بوده و یکی از مولفه های اصلی در برگزاری مراسم ها بوده . از این رو خوراکی و موارد پذیرایی که در برخی مراسم ها مانند عروسی ها و جشن های تولد و مهمانی ها از مهمترین قسمت مراسم بوده از این رو در انتخاب آن دقت بیشتری داشته باشیم 

بارهای خوراکی مانند بارهای شکلات پاستیل و ... علاوه بر جذابیت بی نظیر آنها برای کودکان و بزرگسالان بی شک باعث هرچه رویایی تر شدن مجلس شما میگردند .

برگزاری همایش و سمینار

برگزاری همایش و سمینار

تشریفات مجالس و خدمات مجالس پارت بی شک از پرسابقه ترین شرکتهای برگزاری همایش ها و سمینارهای دولتی و خصوصی میباشد نمونه فعالیتها و جشنهای بسار عظیم این موسسه قطعا نظر مشکل پسندان را به خود جلب مینماید.ازنمونه کارهای تشریفات مجالس و خدمات عروسی  پارت میتوان به اجرای سمینارهای پزشکی معروف در بیمارستانهای شهدا و شریعتی افتتاحیه پل طبیعت و افتتاحیه کارخانه فولاد آبادان اشاره نمود 


مراسم حنابندان

خدمات مجالس پارت با در اختیار داشتن تیمی مجرب و آموزش دیده و آگاه به رسم و رسوم های ایرانی همچون مراسم حنابندان، برنامه ریزیها و دیزاینهای خاصی را جهت انجام اینگونه مراسمهای سنتی در نظر گرفته که میتواند نظر شما را به خود جلب نماید.

خدمات مجالس پارت

خدمات مجالس پارت آماده ارائه برگزاری جشن تولد بزرگسالان، نوجوانان و مراسم جشن تولد کودکان با دکورهای متعدد و جذاب توسط تیم متخصص تشریفات مجالس پارت مراسم جشن تولد کودکان و بزرگسالان با دکورهای متعدد و جذاب تخصص تشریفات مجالس پارت می باشد. 

مراسم فارغ التحصیلی

تشریفات مجالس پارت برگزار کننده جشنهای فارغ التحصیلی خصوصی و عمومی با سابقه طولانی اجرای جشنهای ارگانی و سازمانی فارغ التحصیلی در خدمت شما عزیزان میباشد .

مراسم ترحیم

لزوم سرعت و دقت در اجرای مراسم ترحیم، تشریفات مجالس پارت را بر آن داشت تا تیم اختصاصی برای این امور فراهم و گرد هم آورد تا در مدت زمان محدود کلیه خدمات مربوط به اینگونه مراسم را به نحو احسن اجرا نمایند 

برگزاری مراسم و مجالس نامزدی

  خدمات مجالس   برگزاری مراسم و مجالس نامزدی
برگزاری مجالس و مراسم نامزدی یکی از رسمهای ستودنی ایرانیان است که پیش زمینه ای برای آشنایی بیشتر زوجین و بالا بردن روند موفقیت آنها میباشد و به دلیل مواجه شدن اقوام زوجین برای اولین بار برگزاری مجالس و مراسم نامزدی از حساسیتهای بالایی برخوردار است . گروه تشریفات بین المللی پارت با تجربه 18 ساله خود در زمینه اجرا و برگزاری مجالس و مراسم نامزدی و برخورداری از دکورها و دیزاینهای متنوع جهت انجام این مراسم میتواند یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی را برای شما و مهمانان شما فراهم آورد . برگزاری مجالس و مراسم نامزدی توسط گروه تشریفات مجالس پارت .
تشریفات مراسم نامزدی

تشریفات مجالس نامزدی نقش مهمی در برگزاری و ایده برای نامزدی دارند، عروس و داماد می توانند مراسم نامزدی خود را در تالار یا باغ  عروسی با توجه به تعداد مهمان ها مراسم نامزدی را برنامه ریزی کنند. پیداکردن تالار و باغ مناسب تخصص تشریفات مجالس پارت است تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه مراسم نامزدی
هزینه مراسم نامزدی بسیار حائز اهمیت است با توجه به قیمت باغ ها و تالارها تشریفات مراسم نامزدی با توجه به بودجه شما می توانند بهترین برنامه ریزی و تدارکات خدمات مجالس را در نظر بگیرند. زمانی که شما تعداد کمی مهمان دارید بهتر است به صمیمیت و ارتباط میان مهمانان توجه کنید و مکان برگزاری مراسم نامزدی را مطابق با تعداد نفرات انتخاب کنید

باغ عروسی

باغ عروسی
انتخاب باغ عروسی و تالار عروسی مناسب برای برگزاری مراسم های نامزدی و عروسی همواره یکی از دغدغه های زوجها است لذا تشریفات مجالس پارت اقدام به عقد قرارداد با بیش از 50 مورد باغ عروسی و ویلا و سالن اجتماعات در تهران و حومه از غرب تا شرق و شمال تهران نموده است تا علاوه بر حل این دغدغه ها مکان مناسب هر نوع سلیقه را در اختیار زوجها قرار دهد.

قیمت و هزینه اجاره باغ عروسی
اگر به دنبال باغ عروسی ارزان برای عروسی یا تالار عروسی ارزان قیمت در تهران هستید دست نگه دارید ما بهترین قیمت تالار عروسی در تهران و اجاره باغ عروسی برای برگزاری لوکس ترین مجالس عروسی را متناسب با بودجه شما در نظر گرفته ایم. قیمت اجاره باغ برای عروسی با توجه به ویژگی هایی که هرکدام دارند متفاوت خواهد بود.

برگزاری جشن در باغ عروسی
برگزاری جشن نامزدی و عروسی در فضای باز باغ دلنشین خواهد بود. تزئینات باغ عروسی به دلیل وجود فضای باز بسیار زیبا ولی پر زحمت نسبت به سالن عروسی است. تزئین باغ عروسی گل آرایی، شمع آرایی، تزئین جایگاه عروس و داماد، تزئین ورودی باغ عروسی، تزئین میزهای پذیرایی همه به عهده خدمات مجالس است که شما با انتخاب تشریفات مجالس پارت دیگر جای نگرانی نخواهید داشت.
نباید فراموش کرد که در زمان شب باید تمامی قسمت های باغ عروسی با استفاده از چراغ های پرنور، روشن باشند. ریسه هایی که در قسمتی از باغ عروسی استفاده می شود، تنها جنبه زیبایی دارد و نباید به عنوان منبع روشنایی به آنها تکیه شود.