peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

راهنمای انتخاب باغ عروسی با قیمت مناسب

امروزه جوانان بسیاری تمایل به برگزاری مراسم عروسی خود در باغ عروسی دارند. یکی از موارد مهمی که زوج ها در انتخاب باغ عروسی مناسب در نظر دارند، بحث قیمت باغ عروسی است. علاوه بر این برگزاری مراسم عروسی تشریفات و هماهنگی های زیادی و زمان بری را می طلبد.  در ذیل اطلاعاتی لازم درباره ی باغی با قیمت باغ عروسی مناسب با شرایط زوج ها را  ارائه می دهیم.

اجاره باغ عروس و قیمت اجاره آن-تشریفات عروس
ویژگی های باغ عروسی مناسب

در نظر گرفتن میزان هزینه مورد نظر، مکان و موقعیت مکانی باغ عروسی متناسب با سلیقه زوجین و سایر عوامل که در انتخاب یک باغ عروسی خوب تأثیرگذار است عبارت اند از :
ظرفیت پذیرش مهمان از مواردی است که قابل توجه می باشد، باغ عروسی مناسب می باشد که امکان ظرفیت پذیرش متناسب با تعداد  میهمانان را داشته باشد.
یکی از مهم ترین ویژگی های یک باغ عروسی، داشتن پارکینگ برای پارک خودروهای میهمانان است.
طراحی و نورپردازی باغ عروسی از عواملی است که در انتخاب زوج ها برای برگزاری مراسم عروسی خود از اهمیت بسیاری برخوردار است.
سالن باغ عروسی علاوه بر داشتن طراحی داخلی جذاب، باید از سیستم های تهویه هوا، سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب برخوردار باشد.
از موارد مهم دیگر می توان به داشتن مکان (اتاق) تعویض لباس، سرویس های بهداشتی کافی و مجزا برای خانم ها و آقایان اشاره نمود.

اجاره باغ عروس و قیمت اجاره آن-تشریفات عروس
قیمت باغ عروسی

تنوع در زیبایی و دکوراسیون، نوع چشم انداز و فضای رؤیایی باغ، موقعیت مکانی و دسترسی آسان به مسیر باغ عروسی، تجهیزات و سرویس های تشریفاتی، طبخ تنوع غذایی ایرانی و خارجی و سایر عوامل در قیمت باغ عروسی تأثیرگذار است. علاوه بر موارد مؤثر گفته شده بر قیمت باغ عروسی عامل زمان در قیمت باغ عروسی نقش بسیار مؤثری دارد. با توجه به این که درخواست اجاره باغ عروسی در مناسبت های خاص که از استقبال زوج های بیش تری برخوردار است نسبت به روز های معمولی بیش تر است، افزایش نسبی قیمت باغ عروسی را دارد. قیمت باغ عروسی به دلیل فضای باز در هوای گرم برای برگزاری مراسم عروسی بیش تر است، قیمت باغ عروسی در فصول 6 ماه اول سال بسیار بیش تر از فصول 6 ماه دوم سال می باشد.
در بسیاری از باغ عروسی ها با انتخاب تشریفات خوب  قیمت ورودی باغ عروسی کم و حتی رایگان در نظر گرفته می شود. معمولاً قیمت ورودی باغ عروسی توافقی است. این نکته می تواند در قیمت باغ عروسی در نظر گرفته شود.

اجاره باغ عروس و قیمت اجاره آن-تشریفات عروسسرویس پذیرایی

پس از انتخاب باغ عروسی مناسب و متناسب با سلیقه و شرایط زوج، انتخاب سرویس پذیرایی مراسم در کیفیت و قیمت باغ عروسی مؤثر است.
در نظر گرفتن کیفیت مواد خام برای خدمات مجالس از جمله برنج، گوشت، شیرینی، شربت و ... و نیز انتخاب نوع سرویس دهی کادر خدماتی و چیدمان در برگزاری مراسم خوب  و قیمت باغ عروسی مؤثر است.
نکاتی برای انتخاب باغ عروسی با مدیریت بهتر هزینه ها
ملاک قرار دادن تعداد میهمانان در انتخاب باغ عروسی علاوه بر اینکه تناسب تعداد میهمان و باغ مورد نظر به این صورت که مثلاً تعداد میهمان کم در باغ بزرگ مجلس را سرد نشان دهد، را در پی دارد؛ می تواند از هزینه فضای اضافی در عروسی های تعداد کم جلوگیری کند.
طراحی دکور مراسم عروسی در باغ عروسی به دلیل فضای بیشتر راحت تر، تنوع بیشتر و در صورت تزئین ساده با توجه به فضای باز می تواند با قیمت باغ عروسی مناسب تر انجام شود.نکته مورد توجه دیگر این است که هماهنگی بین باغ عروسی با آرایشگاه، آتلیه و ... باشد تا هم در زمان و هم در هزینه ها مدیریت بیشتر صورت گیرد.
مورد دیگر در مدیریت هزینه ها این است که تشریفات پذیرایی با توجه به تعداد میهمانان و در حد متعادل برگزیده شود تا در اسراف مواد غذایی و سایر مایحتاج های پذیرایی کاسته شود.
نکته دیگر که می تواند به مدیریت هزینه ها کمک کند، انتخاب تزئینات در مراسم عروسی است که با انتخاب طراحی زیبا در عین حال به صرفه اقتصادی از هزینه های گزاف جلوگیری کند.
نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که آب و هوای روز مراسم را از قبل بررسی کرد. باغ عروسی چون در فضای باز است بارش، وزش باد و یا حتی گرمای زیاد مراسم را با مشکل روبرو می کند. علاوه بر چک کردن آب و هوای هفته جاری روز مراسم، اقدامات لازم  برای هر نوع تغییرات آب و هوایی در نظر گرفته شود.

اجاره باغ عروسی

برای اجاره باغ عروسی مؤسساتی هماهنگی های تمام تشریفات مجالس عروسی  را ارائه می دهند و شرایط را به بهترین شکل ممکن مدیریت می کنند. این مؤسسات راهنمایی های لازم را با توجه  به  بودجه ، تعداد میهمانان، نوع تزئینات، تشریفات، موقعیت مکانی مورد نظر و سایر موارد  که زوجین در نظر دارند، در اختیار زوجین قرار می دهند.
علاوه بر این برگزاری مجلس در امنیت کامل به زوجین آرامش خاطر می دهند، این موسسات می توانند علاوه بر مدیریت بهتر مجالس، امنیت آن را نیز برقرار کنند.
از این که تا پایان متن همراه ما بودید سپاسگذاریم.

اجاره باغ عروس و قیمت اجاره آن-تشریفات عروس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.