peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

راهنمایی هایی به عروس و دامادها برای انتخاب محل برگزاری جشن عروسی

عروس و دامادهای عزیز! شما تمایل دارید جشن عروسی به یاد ماندنی خود را در چه نوع محلی برگزار کنید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از یک فضای باز است. اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره ی قیمت باغ عروسی هستید، این مطلب را دنبال کنید. با خواندن این مطلب دست کم با حدود شرایط اجاره و قیمت باغ عروسی آشنا خواهید شد.

عروسی خود را در کجا برگزار کنیم؟
بیشتر عروس و دامادها و خانواده هایشان تمایل دارند ابتدا محل برگزاری مراسم عروسی را به نحوی مناسب تعیین کنند که میهمانان برای حضور در آن محل مشکل چندانی نداشته باشند. اما در کنار آن و حتی گاهی مهم تر از آن، زیبایی محل برگزاری جشن عروسی برای ایجاد حس بهتر و همچنین ثبت عکس ها و فیلم های زیبا، بسیار مورد توجه عروس و دامادها و خانواده هایشان است. قیمت باغ عروسی یا تالار عروسی نیز از جمله مواردی است که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.

چرا باغ عروسی؟
بسیاری از زوج های جوان به خصوص در سال های اخیر تمایل داشته اند مراسم عروسی خود را در باغ عروسی برگزار کنند. باغ عروسی به دلیل وسعت بیشتر و داشتن فضای سبز و حضور میهمانان در فضای آزاد و هم چنین زیبایی مناظر و بک گراند خوبی که به عکس های عروسی و فیلم ها می دهد، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. همچنین میهمانان قطعاً جشنی را که در فضای باز باغ برگزار شود بیشتر از فضای بسته ی سالن ها و تالارهای عروسی دوست خواهند داشت؛ خصوصاً شهروندان تهرانی و سایر شهرهای بزرگ که این سال ها اسیر زندگی آپارتمان نشینی و شهری هستند و آرزو دارند برای ساعاتی از هیاهوی شهر به دور باشند.

راهنمایی هایی به عروس و دامادها برای انتخاب محل برگزاری جشن عروسی-تشریفات عروس
قیمت باغ عروسی
قیمت باغ عروسی جزء موارد متغیر است و وابسته به عناصر و المان های متنوعی است که آن ها را بیان خواهیم کرد. مبلغ اجاره ی باغ عروسی می تواند از چند میلیون تومان تا ده ها میلیون تومان متغیر باشد و این بستگی به محدوده و محل، وسعت، ظرفیت، شرایط ظاهری باغ و امکانات و خدمات آن دارد. خدمات و سرویس ها نیز معمولاً بر اساس هر نفر تعیین می شود که بسته به کیفیت از چند هزار تومان تا ده ها هزار تومان برای هر نفر متغیر است.
راهنمایی هایی به عروس و دامادها برای انتخاب محل برگزاری جشن عروسی
محل و ظرفیت، از مهم ترین موارد تعیین کننده ی قیمت باغ عروسی
اولین نکته ی تعیین کننده ی قیمت باغ عروسی، مسئله ی دوری و نزدیکی به شهر است. هر چه باغ در محدوده های نزدیک تر به شهر و خوش مسیرتر باشد (یعنی راه مناسب تر و امکان دسترسی سریع تر و آسان تری داشته باشد)، قیمت باغ عروسی نیز بالاتر خواهد رفت. نکته ی دیگر، تعداد ظرفیت مهمان باغ است. هر چه مهمان هایتان بیشتر باشند باید باغ وسیع تر با ظرفیت بیشتری اجاره کنید که در این شرایط قیمت باغ عروسی نیز بالاتر خواهد رفت. برخی باغ ها کوچک تر هستند و گنجایش آن ها ممکن است در حدود 150 نفر مهمان باشد و برخی باغ ها وسیع تر هستند و می توان 700 میهمان یا تعداد بیشتری را در آن پذیرایی کرد. قیمت باغ عروسی علاوه بر این ها به موارد دیگری نیز وابسته است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

راهنمایی هایی به عروس و دامادها برای انتخاب محل برگزاری جشن عروسی
قیمت باغ عروسی بر اساس دکوراسیون و فضاسازی باغ
فضای بکر و دست نخورده ی یک باغ هر چند ممکن است برای برخی دلنشین تر باشد، ولی برای برگزاری مراسم عروسی چندان مناسب نیست. در مراسم عروسی به ایجاد فضاهایی مناسب برای قرار دادن منابع نور، میز و صندلی ها، جایگاه عروس و داماد، جایگاه قرار گرفتن سرویس ها، خدمات مجالس و وسایل پذیرایی، سیستم صوتی و نورپردازی و محل اجرای برنامه های خاص نیاز است. هم چنین نیاز است به ویژه در محلی که به عنوان جایگاه عروس و داماد تعیین می شود، دکوراسیون مناسبی طراحی شود تا در زیبایی عکس ها تأثیر دو چندان داشته باشد. بنابراین باید تغییرات مناسبی در فضای اولیه ی باغ ایجاد نمود که هر قدر زیباتر و برای صاحب مکان هزینه بیشتری داشته باشد، در افزایش قیمت باغ عروسی تأثیر خواهد گذاشت.

راهنمایی هایی به عروس و دامادها برای انتخاب محل برگزاری جشن عروسی
قیمت باغ عروسی بر اساس زمان برگزاری مراسم
قیمت باغ عروسی بسته به اینکه تاریخ برگزاری عروسی شما در کدام نیمه ی سال، در ایام خاص و در کدام روز هفته باشد، تغییر خواهد کرد. معمولاً نیمه ی اول سال خصوصاً فصل بهار و ماه شهریور زمان های شلوغ تری برای برگزاری مراسم عروسی هستند و در نتیجه در این ایام قیمت باغ عروسی نیز نسبت به نیمه ی دوم سال بالاتر است.

هم چنین ایام خاص می توانند در افزایش تقاضا و قیمت باغ عروسی مؤثر باشند؛ مثلاً در اعیاد، در ایام یک ماه تا یک هفته مانده به ماه رمضان یا ماه های محرم و صفر و سایر ایام عزاداری که برگزاری عروسی ممکن نیست، قیمت ها معمولاً به دلیل تقاضای بیشتر، افزایش پیدا می کند.

علاوه بر این ها در ایام معمولی و غیر خاص نیز، اینکه جشن عروسی خود را در ایام آخر هفته برگزار کنید یا در طول هفته، می تواند در قیمت باغ عروسی تأثیر بگذارد. آخر هفته ها ایام پر تقاضاتر و در نتیجه گران تری است در حالی که اگر با یک الی دو روز جا به جایی جشن خود را به اواسط یا اوایل هفته انتقال دهید، اجاره قیمت باغ عروسی کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.